Wij vinden een goede relatie met onze klanten belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden over ons bent. Als u het ons laat weten, dan kunnen wij er iets aan doen. Hieronder kunt u uw gegevens invullen en uw klacht kenbaar maken.
[contact-form-7 id=”317″ title=”Klacht indienen”]
Bent u niet tevreden met de oplossing?
Bent u niet tevreden met het antwoord van Attentiv – Slaets V.O.F.? Dan heeft u de mogelijkheid om de Ombudsman Financiële Dienstverlening in te schakelen. De ombudsman bemiddelt tussen u en Attentiv- Slaets V.O.F. Alleen particuliere klanten kunnen bij de Ombudsman terecht. Mocht dit nog niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u tot slot terecht bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening. Dit kan tot drie maanden na de uitspraak van de Ombudsman.
Lees meer over de Ombudsman en de Geschillencommissie op www.kifid.nl